سوالات متداول

ما سعی کردیم به اکثر سوالات شما مشتریان عزیز به صورت کامل پاسخ دهیم

در صورت داشتن پرسش های بیشتر حتما با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید

مقالات محبوب
دانش محور
هزینه نصب گجت هوشمند SEPTECH به چه صورتی می باشد؟

 اگر شما به 10 گجت و یا بیشتر برای واحدهای خود احتیاج دارید هیچ هزینه ای را لازم نیست پرداخت کنید در غیر این صورت هزینه نصب برای هر کنتور هوشمند SEPTECH بین 50 تا 30  هزار تومان می باشد.

آیا گجت های هوشمند دارای گارانتی و پشتیبانی های لازم هستند؟

گجت های هوشمند آب، گاز و انرژی SEPTECH دارای 1 سال گارنتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند که این موضوع در نوع خود در بازار ایران بی سابقه است.

تیم کارشناسان SEPTECH آماده خدمات دهی به شما مشتری عزیز در ۲۴ ساعت شبانه روز می باشند و خدمات SEPTECH تنها شامل مدت زمان گارانتی نمی باشد و حتی بعد از تاریخ اتمام آن نیز کارشناسان ما در کنار شما خواهند بود.

آیا گجت های هوشمند دارای ایمنی و امنیت لازم می باشند؟

گجت های هوشمند آب، گاز و انرژی SEPTECH تمام تست های ایمنی لازم را کسب کرده است.

برتری دیگر گجت های هوشمند SEPTECH امنیت آنها می باشد، در صورت هرگونه دست کاری پیامی به مشترک و مدیر ساختمان ارسال خواهذ شد و در صورت نیاز این موضوع به اداره گاز یا آب، منطقه نیز اطلاع داده می شود.

شرایط پرداخت هزینه گجت های هوشمند به چه شکل می باشد؟

شما می توانید به صورت آنلاین هزینه خرید محصولات خود را واریز نماید.

من به چه صورت می توانم محصول خود را سفارش بدهم؟

شما از طریق سایت، شماره تماس های موجود و یا از طریق دفاتر فروش ما می توانید گجت های هوشمند خود را سفارش دهید.

نصب گجت های هوشمند چقدر زمان و فضا لازم دارد؟

نصب گجت های هوشمند آب، گاز و انرژی SEPTECH به طور میانگین به کمتر از ۳۰ دقیقه زمان احتیاج دارد.

فضای لازم برای نصب گجت های هوشمند حدود ۱۰ سانتی متر معکب است.

آیا برای گجت های هوشمند قبض صادر می شود؟

از آنجایی که گجت های هوشمند SEPTECH دارای تمام استانداردها و تاییدیه های لازم می باشند SEPTECH برای مشترکین خود در انتهای هر ماه یک قبض مجزا برای هر واحد از آپارتمان که گجت های هوشمند SEPTECH را وصل کرده صادر می کند و مشترک بر اساس میزان مصرف، حق سهم خود را پرداخت خواهد کرد.

برای ساختمان های در حال ساخت همراه با قبض SEPTECH می توانند مشترکین قبض اداره آب و گاز را نیز دریافت کنند.

آیا گجت هوشمند SEPTECH را می توان برای انشعابات تجمیعی دیگر به کار برد؟

گجت های هوشمند SEPTECH قابل استفاده برای تمام انشعبات تجمیعی است.

آیا گجت های هوشمند را می توانم به صورت انفرادی در واحد خود در آپارتمان نصب کنم؟

بله کاملا ، نصب گجت های هوشمند SEPTECH از لحاظ نصب به صورت انفرادی دارای هیچ محدودیتی نمی باشد و شما می توانید با نصب گجت های هوشمند از تمام خدمات ما بهرمند شوید و انشعاب مصرفی خود را از سایر واحدهای آپارتمان تفکیک کنید اما مزیت اصلی گجت های هوشمند در تفکیک انشعاب کل واحدهای یک آپارتمان است که از جمله آن می توان به تخفیف های موجود در نصب اشاره کرد.

آیا گجت های هوشمند در منطقه ما با توجه به شرایط آب و هوایی قابل نصب است؟

گجت های هوشمند آب، گاز و انرژی SEPTECH در تمام نقاط کشور عزیزمان ایران قابل استفاده و بهربرداری می باشد.

گجت هوشمند در چه ساختمان هایی قابلیت نصب دارد؟

برخلاف کنتورهای مکانیکی که در تعداد طبقات خاص و تحت شرایط خاص قابل بهرگیری بودند و نیز معایب و اشکلات فراوانی ذاتی که در خود داشتند، گجت های هوشمند آب،گاز و انرژی SEPTECH در تمام آپارتمان ها ،در هر شرایطی و در هر تعداد طبقات قابل استفاده هستند و گجت هوشمند SEPTECH دارای محدودیت استفاده در آپارتمان ها نمی باشند.

آیا گجت هوشمند دارای استانداردهای لازم می باشد؟

گجت های هوسمند آب، گاز، انرژی SEPTECH تمام استاندارد های لازم را برای ورود به بازار ایران کسب کرده که می توان به نشان استاندارد ایران اشاره کرد، همینطور گجت های SEPTECH مفتخر به کسب CE و همینطور MID اروپا گردیده که را را برای صادرات این محصولات ارزشمند به دیگر کشورها جهان گشوده است.

اپلیکیشن Farahome چه امکاناتی را در اختیار ما قرار می دهد؟

SEPTECH با همکاری Farahome دارای اپلیکشن Android و iOS است، که ساکنین را قادر می سازد از مصرف دقیق خود به طور لحظه ای آگاه شوند و بتوانند به الگو مصرف خود دسترسی داشته باشند ، همینطور میزان مصرف هر واحد را در پایان دوره توسط اپلیکیشن به صورت اتوماتیک محاسبه شده و بر اساس آن سهم هر یک از ساکنین پرداخت خواهد شد.

علاوه بر موارد گفته شده شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن مدیریت ساختمان Farahome از خدمات ارزنده دیگر بهره بگیرید.

گجت هوشمند SEPTECH دارای چه ویژگی های برجسته ای است؟

گجت های هوشمند SEPTECH دارای ویژگی های فراوانی است که ما چند مورد آن را به طور خلاصه بیان می کنیم

۱-کنتور نسل چهار ۲-دارا بودن آپلیکیشن ۳-اطلاع آنی از مصرف ۴-دقت بالا ۵-عدم افت فشار ۶-شناسایی نشت ۷-طول عمر بسیار بالا ۸-عدم نیاز به لوله کشی مجزا برای واحد ۹-قابلیت نصب عمودی و افقی ۱۰-قابلیت کار در هر نقطه از کشور با هر دمایی و…

همچنین دارا بودن سامانه هوشمند که شما می توانید از امکانات وسیع آن بهرمند شوید.

گجت و کنتور هوشمند SEPTECH چیست؟

معرفی محصولات: مشترک بودن کنتورهای آب، گاز و انرژی یکی از اشکالات بزرگ آپارتمان در حال ساخت یا ساخته شده داخل کشور می باشد که به دلایل متعدد این اشکالات تا امروز قابل حل نبوده است ولی SEPTECH با استفاده از دانش روز و اتکا به جوانان توانمند داخل کشور، کنتور هوشمند تفکیک آب، گاز و انرژی SEPTECH را تولید کرده تا مردم عزیز کشور، انبوه سازان گرامی و همینطور سازندگان آپارتمان ها با استفاده از گجت های هوشمند SEPTECH قادر شوند کنتورهای مشترک خود را با کمترین قیمت از هم تفکیک کنند و نه تنها آپارتمان های خود را مجهز به کنتورهای مجزا کنند بلکه از خدمات گسترده و امکانات وسیع که سامانه SEPTECH در اختیار آنها قرار می دهد، استفاده کنند.

همینطور از این دستگاه می شود، به عنوان کنتورهای اصلی برای فروش به آبفا و ارگان های دولتی بهره گرفت که به علت استفاده از بستر بی سیم، دقت فوق العاده عمر مفید بسیار بالا، کاملا نیاز این بخش بازار را برطرف می نماید. همینطور می توان از این کنتورها برای حذف کنتور خوان و قبض کاغذی بهره گرفت.

enemad-logo
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.