چرا تفکیک؟ چرا سپتک؟

/ دی ۲۸, ۱۳۹۷ / بدون دیدگاه / در تفکیک / توسط

چرا تفکیک؟ چرا سپتک؟

 

خانه های امروزی اکثرا به شکل آپارتمان ساخته می شوند و ما به عنوان ساکنین آن نیازمند پرداخت هایی از قبیل شارژ ماهیانه و سهم پرداختی از قبوض می باشیم. همچنین بخش بزرگی از کنتورهای آب و گاز ایران تفکیک نشده می باشند و این باعث ایجاد دردسرهایی برای مردم شده است. عموما هنگام پرداخت قبوض، از روشهایی مانند متراژ واحدها و یا تعداد ساکنین آن برای مشخص نمودن سهم واحدها استفاده می شود که دقت کافی را ندارند و نمی توانند بر اساس میزان واقعی مصرف، سهم هر یک از واحدها را مشخص سازند. شما ممکن است چندین ماه از سال را در سفر باشید و یا بر اساس الگوی بهینه مصرف، به عنوان یک مشترک سعی در انجام صرفه جویی هایی در مصرف خود داشته باشید ولی با روشهای فعلی، پاداش صرفه جویی های خود را دریافت نمی کنید. برای همین باید به دنبال راه حل دیگری بود تا بطور عادلانه سهم خود را پرداخت نمایید.
شرکت سپتک موفق گردیده است گجت های هوشمندی را تولید و به بازار عرضه نماید که در این راه به شما بسیار کمک خواهد کرد. گجت های هوشمند سپتک شامل یک کنتور هوشمند آلتراسونیک و یک اپلیکیشن مدیریت ساختمان برای تلفن های هوشمند می باشد که تمامی نیازهای شما را در این عرصه برطرف می سازد. فقط کافیست هر یک از واحدها این گجت را خریداری و در واحد خود نصب نمایند. با استفاده از این گجت ها، دیگر نیازی نیست نگران مصرف همسایه ها باشید! چرا که شما بصورت دقیق و عادلانه، فقط سهم واقعی خود را پرداخت می نمایید.
کنتور هوشمند از نوع کنتورهای نسل چهارم یعنی آلتراسونیک می باشد که هم اکنون در سرتاسر دنیا استفاده می شود و مطابق آخرین تکنولوژی روز می باشد. این نوع از کنتورها، به دلیل عدم وجود مکانیسم مکانیکی افت فشاری ندارند و همچنین بخاطر وجود مسیر مستقیم و مواد ضد رسوب در کنتور، ضد گرفتگی لوله می باشند. با استفاده از این کنتورها شما می توانید به صورت وایرلس (بی سیم) اطلاعات خود را دریافت و میزان مصرف خود را بصورت آنی پایش نمایید. از جمله ویژگی های دیگر آن نیز می توان به وجود نمایشگر دیجیتال، اعلام و ثبت خطا، اخطار وجود نشتی، تشخیص خرابکاری و… اشاره کرد. برخلاف کنتورهای موجود در بازار که حتما باید بصورت افقی نصب شوند، کنتورهای هوشمند سپتک قابلیت نصب در جهت عمودی را نیز دارا می باشد.
در کنار همه اینها، ویژگی که کنتور هوشمند آلتراسونیک سپتک را از همه محصولات مشابه خارجی متمایز می سازد، اپلیکیشن مدیریت ساختمان آن می باشد که ساکنین را قادر می سازد از مصرف دقیق و نیز الگوی مصرف خود بصورت لحظه ای آگاه باشند و بر اساس میزان واقعی مصرف، حق سهم خود را پرداخت نمایند. همچنین مشترکین قادر خواهند بود از طریق برنامه، شارژ ماهیانه واحد خود را نیز پرداخت نموده و اینگونه، مشکلات متعدد پرداخت نقدی شارژ از بین خواهد رفت و از تنش های احتمالی بین اهالی ساختمان جلوگیری خواهد شد.

نوشته های مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.