کنتور خود را به اینترنت اشیاء متصل کنید !

/ اسفند ۱, ۱۳۹۷ / بدون دیدگاه / در IoT - تفکیک / توسط

کنتور خود را به اینترنت اشیاء متصل کنید !

 

کنتور هوشمند آلتراسونیک، ایده آل برای مصرف مسکونی

مدل های SIG-001 و SIM-001، کنتورهای هوشمند نسل چهارمی هستند که بر اساس آخرین تکنولوژی روز جهان ساخته شده است، مدل های SIG-001 با عنوان گجت های هوشمند وارد بازار می شوند که شما علاوه بر استفاده از تمام امکانات کنتورهای هوشمند می توانید از اپلیکیشن مدییت ساختمان نیز بعرمند شوید. این کنتورها دقتی فوق العاده دارند که حتی جریان های بسیار کم فشار سیال را تا آخرین قطره اندازه گیری می نماید. این کنتورها کیفیت داده های شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا هدر رفت آب را کاهش دهید و صورتحسابی صحیح و عادلانه داشته باشید.

خداحافظی با قرائت دستی کنتور

مدل های SIG-001 و SIM-001 دارای ارتباطی پیوسته است که اجازه می دهد قرائت کنتور به راحتی و با امنیت کافی صورت پذیرد. قرائت کنتور می تواند از طریق M-Bus سیمی یا M-Bus بی سیم و همینطور شبکه اینترنت اشیاء LoRa-Wan/NB-IoT انجام گیرد و این ارتباط بدون هیچ دستگاه اضافی انجام می شود.
این به این معنی است که شما می توانید با قرائت دستی کنتور و محاسبات تقریبی خداحافظی کنید. شما می توانید بطور قابل توجهی زمان جمع آوری داده ها را کاهش دهید و از پیگیری های زمانبر و ادامه داری که ناشی از قرائت اشتباه کنتور یا عدم قرائت کنتور می باشند، جلوگیری کنید.

هشدارهای هوشمند خیلی بیشتر از یک کنتور

کنتور به شما اجازه می دهد نشت، ترکیدگی و یا سایر عیوب مانند تلاش برای دستکاری کنتور یا جریان های معکوس را به سرعت و بطور موثر تشخیص دهید. هشدارهای هوشمند باعث می شوند که هدر رفت آب و آسیب های ناشی از نشت آب و ترکیدگی لوله محدود شوند.

کنتور خود را به اینترنت اشیاء متصل کنید

مدل SIG-001 هم اکنون مجهز به تکنولوژی ارتباطی LoRa-Wan/NB-IoT می باشد. این تکنولوژی راه حلی نوآورانه است که امتحان خود را بخوبی پس داده است. با استفاده از اینترنت اشیاء، کنتورخوانی هوشمند از تئوری به واقعیت تبدیل شده است.

نوشته های مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.