کسب مقام اول هشتمین جشنواره ملی فاوا

/ تیر ۲۹, ۱۳۹۸ / بدون دیدگاه / در خبرها / توسط

کسب مقام اول هشتمین جشنواره ملی فاوا

 

سپتک (شرکت فراجهش ویرا) در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) موفق به کسب مقام اول گردید. پوریا فرمانبر هم‌بنیانگذار سپتک به نمایندگی از برادران فرمانبر و تیم سپتک، تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر را از دستان محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیره پیروز بخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دریافت نمود.
این موفقیت را به تیم توانمند SEPTECH که به صورت شبانه روزی طی 3 سال گذشته با تمام توان خود مشغول فعالیت بوده اند تبریک عرض می نماییم. همینطور از شتاب دهنده شریف و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف کمال تشکر و قدردانی را داریم که این مهم بدون کمک های دلسوزانه آنها میسر نبود.

 

“سال رونق تولید”
آبادانی و سرافرازی برازنده سرزمینی است که مردان و زنان آن دست از تلاش مداوم برای کسب علم، توسعه فناوری و تولید ثروت حاصل از آن بر نمی دارند و برای نیل به اهداف خویش، همت و پشتکار را در را در هم می آمیزند و مسیر پیشرفت را امیدوارانه در می نوردند تا آینده ای روشن برای وطن خویش تریم نمایند.
شرکت فراجهش ویرا
با عنایت به نظر، هیات داوران
با ارائه محصول کنتور هوشمند- اپلیکیشن SEPTECH
موفق به کسب رتبه
اول
در محور، استارت آپ برتر در بخش ICT
در هشتیمن جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) یادواره شهید دکتر قندی شده اید، این لوح به نشانه قدردانی و به پاس تلاش و اهتمام به شما تقدیم می گردد.
از خداوند متعال توفیق و موفقیت روز افزون آن شرکت محترم را در ابعاد مختلف خواستاریم.

محمد جواد آذری جهرمی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

نوشته های مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.